Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czerminie

Czermin 454, 39-304 Czermin

 

Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” .

Czermin, 03.03.2022r,

 

 ZSPCz.261.1.2022

 

Zapytanie ofertowe 

 

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)

 

I. Zamawiający:

 

Szkoła Podstawowa w Czerminie

39-304 Czermin 454

tel. 17 774 03 15

adres strony internetowej: www.zspczermin.plwww.zspczermin.pl.naszbip.pl

e-mail : sekretariat@zspczermin.pl

zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.  Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierową). Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.

 

II. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 29.04.2022r.

2. Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

 

III. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 
  2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
  3. Oferta złożona przez wykonawcę  powinna zawierać:

 - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

  •  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
  • wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 3),
  • wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 4).
  • klauzula  Rodo ( załącznik nr 5)

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

IV. Ocena oferty

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
  2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT. 
  3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
  4. Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry, 
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

 

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert  

1. Ofertę należy przesłać pocztą  na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zspczermin.pl  lub złożyć osobiście w Sekretariacie  Szkoły Podstawowej w Czerminie terminie do dnia 11 marca 2022r. godz. 12.00. Na kopercie należy umieścić Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

 Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 

 

VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty  

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym terminie.
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
  3. Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania. 

 

    VII. Informacje dodatkowe

1. Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Anna Opałacz tel. 17 774 0 315

 

ZAŁACZNIKI : 

  1. Formularz ofertowy (do wypełnienia)
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
  3. Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie podstawowe
  4. Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie dodatkowe
  5. Klauzula RODO

 

  

                                                                                                                                       Zatwierdził: 

 

                                                                   Anna Opałacz

Informacje

Liczba wyświetleń: 244
Utworzono dnia: 03.03.2022

Historia publikacji

  • 04.03.2022 13:59, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik 5 - Klauzula RODO
  • 04.03.2022 13:59, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik 4 - Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie dodatkowe
  • 04.03.2022 13:58, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik 3 - Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie podstawowe