Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości” .
Czermin, 03.03.2022r,
ZSPCz.261.1.2022
Zapytanie ofertowe
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa w Czerminie
39-304 Czermin 454
tel. 17 774 03 15
adres strony internetowej: www.zspczermin.pl; www.zspczermin.pl.naszbip.pl
e-mail : sekretariat@zspczermin.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z wykazem, który stanowi załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowego. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta. Oferowane pomoce dydaktyczne winny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty CE, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500zł brutto musi posiadać co najmniej 12 miesięczna gwarancje oraz instrukcję obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierową). Dostawca zapewnia w ramach zamówienia usługę integracji i konfiguracji urządzeń oraz szkolenia.
II. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 29.04.2022r.
2. Rozliczenie za wykonanie zamówienia będzie jednorazowe po wystawieniu przez wykonawcę faktury z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
- Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2),
- wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 3),
- wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 4).
- klauzula Rodo ( załącznik nr 5)
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IV. Ocena oferty
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
- Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
- Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
- Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego, przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zspczermin.pl lub złożyć osobiście w Sekretariacie Szkoły Podstawowej w Czerminie terminie do dnia 11 marca 2022r. godz. 12.00. Na kopercie należy umieścić „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które, przesłały oferty w ustalonym terminie.
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega prawo niewybierania żadnej oferty jeżeli wartość najniższej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania.
VII. Informacje dodatkowe
1. Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Anna Opałacz tel. 17 774 0 315
ZAŁACZNIKI :
- Formularz ofertowy (do wypełnienia)
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie podstawowe
- Formularz specyfikacji cenowej - wyposażenie dodatkowe
- Klauzula RODO
Zatwierdził:
Anna Opałacz